Leeuwenhoeve

Ontdek Leeuwenhoeve - Zegwaartseweg
Blok 2 1

Aan de Zegwaartseweg 96 stonden tot voor kort de restanten van wat eens de Leeuwenhoeve was - een van de oudste boerderijen van Zoetermeer. Er ligt een ambitieus plan om de monumentale schuur in oude luister te herbouwen en het omliggende gebied te herontwikkelen. Op het gehele terrein laten we de oude uitstraling van het boerenerf terugkomen met de Leeuwenhoeve als "eyecatcher". Het doodlopende erf is te bereiken via een bruggetje vanaf de Zegwaartseweg.

Start bouw
Q1-2021
Oplevering
Q1-2022
Segment
Aannemer
Koopmans Bouw B.V.
Te koop
Beschikbaar
Onder optie
Verkocht

Eind mei 2020 is de verkoop van start gegaan en alle woningen zijn verkocht. De bouw is gestart in Q1-2021.

Interesse?

Optioneel