Zoetermeer

Ontdek Edelgasstraat 57
DSC 8974
Scroll

Het representatieve en multifunctionele kantoorgebouw met magazijnruimte is gelegen op het bedrijventerrein 'Lansinghage' op circa 3 minuten van de Rijksweg A-12 (Den Haag- Utrecht v.v.). De busverbinding met het centrum van Zoetermeer zorgt ervoor dat het complex ook op deze wijze goed bereikbaar is.

Locatie
Edelgasstraat 57 te Zoetermeer
Metrage
Ca. 931 m² verveeld over begane grond en eerste etage
Huurprijs
€ 100,- per m² per jaar (te vermeerderen met BTW)
Oplevering
Direct beschikbaar
Functie
Kantoorruimte
Van der Kooy PS0343
Contactpersoon
Simone Kruithof simone@vdk.nl

Object

Het betreft totaal circa 931 m² vvo en is als volgt verdeeld: ca. 454 m² vvo kantoorruimte incl. magazijn op de begane grond en ca. 477 m² vvo kantoorruimte op de eerste etage. De oppervlakte is gemeten volgens NEN 2580. Op het terrein behoren 20 parkeerplaatsen tot het gehuurde.

Opleveringsniveau

Het bedrijfspand wordt opgeleverd in huidige staat voorzien van onder andere: representatieve entree, systeemplafond v.v. inbouw LED verlichting, mechanische ventilatie en airconditioning (Toshiba), server-/ patchruimte, huidige indeling in kantoorkamers door middel van (systeem)scheidingswanden, buitenzonwering (elektrisch bedienbaar), brandblusmiddelen, lichtkoepels, alarminstallatie, te openen ramen (draai-/kiep), (hard)houten trap, kabelgoten ten behoeve van data, elektra en telefonie inclusief de thans aanwezige databekabeling (utp cat. 5), thans aanwezige vloerbedekking/ marmoleum, laadpaal elektrische auto's (gemeenschappelijk), openslaande deuren ten behoeve van magazijnruimte, brandmeld-/ ontruimingsinstallatie, dames-/herentoiletgroep per verdieping, pantry, lunchruimte, vlaggenmasten.

Huurvoorwaarden / huurtermijn

De huurprijs per m² bedraagt € 100,- per jaar, te vermeerderen met servicekostenvoorschot en BTW. Huurprijs parkeren bedraagt € 500,- per parkeerplaats per jaar, te vermeerderen met BTW. (Huurbetaling: per kwartaal vooruit te voldoen). Huurtermijn 5 jaar met de mogelijkheid de huurovereenkomst met telkens 5 jaar te verlengen. Opzegtermijn bedraagt 12 maanden voor expiratie huurovereenkomst per aangetekend schrijven of bij deurwaardersexploot.

Servicekosten

De huurprijs is exclusief de navolgende leveringen en diensten: levering van gas/water/elektriciteit, glasbewassing buitenzijde, glasverzekering, vuilafvoer, terrein onderhoud, onderhoud parkeerterrein; - onderhoud dak; - onderhoud en keuring technische installaties zoals: - cv installatie, luchtbehandelingsinstallaties, beveiligingsinstallatie en 5% administratiekosten.

Interesse?

Optioneel