Werken bij

Wij zijn flink aan het groeien en hebben altijd nieuwe mensen nodig om verdere groei te kunnen realiseren. Hieronder vindt u openstaande vacatures.

Openstaande vacatures

Openstaande vacatures

Technisch Vastgoedbeheerder/ Projectleider

De Technisch Vastgoedbeheerder/Projectleider wordt verantwoordelijk voor het technisch beheer van de vastgoedobjecten, waaronder het contact met aannemers, huurders en leveranciers en begeleiding/aansturing van de technische dienst. Daarnaast zal de Technisch Vastgoedbeheerder/Projectleider zelfstandig businessplannen op bestaande of nieuwe investeringen met succes initiëren, onderzoeken en uitvoeren. Denk hierbij aan verbeteringen, vernieuwingen en her-ontwikkelen van bestaand vastgoed. De ideale kandidaat moet sterk in de schoenen staan, benaderbaar zijn en fungeren als visitekaartje van het bedrijf. Een teamplayer die zelfstandig taken oppakt en, nog belangrijker, afrondt. Ben jij enthousiast over deze functie, dan nodigen wij je van harte uit om jouw CV en een motivatiebrief toe te zenden. Voor meer informatie kun je contact opnemen via hr@vdk.nl.

Fulltime / partime (40/32 uur)
HBO

Stagiair(e) Beheer

Wij zijn op zoek naar een student die zelfstandig, enthousiast, leergierig en ondernemend is. Initiatief tonen en nieuwe ideeën aandragen wordt op prijs gesteld.

Fulltime
HBO

Solliciteren

Hou deze website regelmatig in de gaten voor nieuwe vacatures. Een open sollicitatie behoort tot de mogelijkheden.

U kunt een e-mail met uw CV sturen naar info@vdk.nl.

Accepteren Weiger
Sluit